04 siječnja, 2012

Amerikanosi ( Chocolate chips cookies - Američki keksi)

 Evo još jedna slastica koju sam radila za blagdane. Prije nekoliko godina radila sam ove kekse i oduševili su me. Slijedeći put ih moram probati napraviti sa kakaom, napravila sam ih dosta velike  (oni bi takvi i morali biti) iako smo mi ipak naučeni na manje.
Recept sam našla na netu na crochef.com i glasi ovako.....


                   SASTOJCI:
                   - 600g brašna
                   - 60 ml mlijeka
                   - 1 jaje
                   - 1 aroma vanilije                                                                             
                   - 400 maslaca
                   - 200g šećera
                   - 100g smeđeg šećera
                   - 1 prašak za pecivo
                   - 150g čokoladnih suzica                                                         


U zdjeli pjenjačom izmiješate mlijeko, jaje , aromu vanilije. U drugoj zdjeli omekšali maslac dobro izmiksate sa obe vrste šećera dok ne dobijete kompaktnu smjesu. Smanjimo brzinu miksera pa dodate smjesu od jaja i sve skupa izmiješate. U tu smjesu dodate brašno, prašak za pecivo koje ste ranije zajedno prosijali i na kraju dodate čokoladne suzice.
 
 Smjesu koju dobijete hvatate grabilicom za sladoled ali vam tada keksi dođu doista veliki ili možete žlicom pa na pleh na koji ste stavili papir za pečenje radite hrpice. Pazite da ostavite dovoljno razmaka između hrpica jer se one polako počnu topiti, rastežu se i onda polako peku.


Kekse pecite na 190c (naravno pećnica mora biti ugrijana kada ih stavljate) nekih 15 min.
Kada su pečeni maknite ih sa pleha i stavite negdje sa strane da se hlade. Kasnije ih spremite u  kutije gdje se neće osušiti ili povući vlagu.

Nema komentara:

Objavi komentar