15 travnja, 2014

Jednostavan kolač sa sirom i malinama



Obožavam kolače sa sirom. Slatke ili slane. Bilo da je svježi sir, skuta ili mascarpone, zbilja ih volim na sve načine. Moja djeca i muž isto vole kolače sa sirom , a i gledam na to da im je zdravije pojesti domaće pravljeni kolač nego sve one kupljene slatkiše pune konzervansa i tko zna što sve još sadrže.
Uvijek tražim nove recepte , pogotovo jedostavne koji mi ne oduzimaju previše slobodnog vremena. Na ovaj sam kolač slučajno naišla, privukli su me sastojci i izgled. Osobno nisam neki ljubitelj malina ali izabrala sam ih zbog moje Lare i na kraju je ispalo da se zbilja divno uklope u sir. Iako možete slobodno koristiti neko drugo voće, recimo jagode ili borovnice.
Kolač se pojeo u tren oka, što me naravno jako veseli. Zato ću ga drage volje podijeliti sa vama i preporučiti vam ga jer je fin, jednostavan i brz za napraviti.

Biskvit:
- 340g glatkog brašna (prosijanog)
- 300ml jogurta (čvrstog)
- pola vrećice praška za pecivo
- 1 jaje
- 90 g šećera u prahu
Izmiksajte jaje i šećer, dodajte ulje i jogurt te u to prosijano brašno u koje ste dodali prašak za pecivo.
Smijesu prebacite u kalup u koji ste stavili na dno papir za pečenje ili premažite uljem i pobrašnite. Nemojte se začuditi, smjesa ispadne dosta gusta ali to je tako u redu.


Fil od sira:
- 1 žutanjak
- 250 g svježeg sira   (ja kupujem onaj iz Lidla na njemu piše skuta- svježi sir, divan je za kolače i    jako kremast)
- 50 ml mlijeka
- 2-3 žlice šećera
- 1 vanilin šećer
- 150 g malina ( u originalnom receptu piše 200g ali meni je to bilo previše)
Sastojke izmješajte (osim voća). I lagano premažite preko sirove smjese za biskvit, možete ako imate koristiti slastičarsku vrećicu i kružno nanjeti fil te u udubine posložiti maline. Ja vrećicu nisam koristila već sam samo žlicom premazala i lagano poredala maline te ih malo pritisnula da upadnu u filu.

Pecite na 180c cca 50min.
Kada se ohladi pospite šećerom u prahu i uživajte!


Recept sam pronašla na blogu What's for desert? Zbilja divan blog gdje možete pronaći pregršt recepata.

Nema komentara:

Objavi komentar