13 travnja, 2011

Pašta s piletinom i pomidorima

Odmah se želim zahvaliti svojoj dragoj šogorici što mi je pred nekoliko godina otkrila ovaj fenomenalan recept. Čim zatopli i polako krenu prvi pomidori ja ovoj pašti ne mogu odoljeti. Znam da pomidora još nema ali evo danas mi je došao gušt , muža sam poslala po pomidore i uhvatila se posla!
Moji klinci obožavaju ovu paštu, kada je skuham na tanjurima ne ostane ništa, tako je bilo i ovaj put...
Ja ću napisati sastojke za  otprilike četiri osobe!
Sastojci:
2 pileća filea
4 srednja pomidora
3 češnja češnjaka (može i više ovisi o ukusu, ja volim što više češnjaka )
malo putra
vrhnje za kuhanje
parmezan
vegeta, papar, sol
suhi bosiljak (može i koji listić svježeg)
origano
 
Pomidore stavite u kipuću vodu na kratko kako bi lakše ogulili njihovu kožicu te kada to napravite narežete ih na kockice. Piletinu isto narežete na kockice, a češnjak na sitno.
U lonac staviti žlicu putra te ga rastopite i na njega bacite češnjak koji kratko popržite (nemojte dopustiti da zagori). Zatim na češnjak dodajte piletinu koju isto tako malo provrtite po loncu i dodajte pomidore. Lagano dinstajte dodavjući  vodu tek toliko da prekrije umak i začinite sa vegetom,soli i paprom.
Neka se tako polako kuha dok piletina nije gotova, ja kuham nekih 45 minuta do sat vremena. Već na samom kraju dodajte naribani parmezan, pošto ja većinom koristim onaj zdenkin iz vrećice stavim otprilike pola većice ali slobodno može i više i prelijte vrhjem za kuhanjem. Vrhnje dodajte po guštu ovisno volite li gušće ili rijeđe ali minimalno ide barem 1dcl vrhnja. I na kraju dodajte 1 kavenu žličicu bosiljka i 1 kavenu žlićicu origana.
Ja obično sve dodajem od oka i po ukusu.

Skuhajte paštu, koju možete i sami napraviti. Nije bitno dali su špageti ili neka druga vrsta pašte i vaš ručak je gotov!

Nema komentara:

Objavi komentar