26 siječnja, 2012

Nugat kocke

Napokon da podijelim s vama ove fine kocke koje sam isto radila za sada već pomalo zaboravljene blagdane. Ali nažalost zbog pomanjkanja slobodnog vremena, a i zbog zericu lijenosti tek sada sam se uspijela probiti do kompa i uhvatiti se posla. Recept sam našla u onoj novinici Hrana i vino i pretpostavila da bi se odlično uklopio za blagdane zbog količine oraha, oni mi nekako više pašu zimi i zbog toga što kolač može stajati. Kolač je odličan i za rodjendane ili svadbe jer se zbilja dobije poprilična količina, jednostavan je za napravit i naravno jako fin.

SASTOJCI:                                           
- 500g mljevenog keksa
- 500g mljevenih oraha
- 500g šećera
- 300g lješnjaka
- 250g maslaca
-150g čokolade za kuhanje
- 200g žele bombona
- 200ml vode

Lješnjake možete staviti u sjeckalicu pa ih onako na grubo izmiksati da ostanu veći komadi ili ih možete staviti u krpu i "natući" onim batom za meso. Kada ste lješnjake usitnili stavite ih sa strane. Žele bombone narežite na sitno.


U 200ml vode dodate šećer kuhate mješajući dok šećerni sirup ne zavri pa tada dodate maslac. Maknete lonac sa vatre i mješajte i dalje dok se maslac ne rastopi.
U neku veliku posudu ili padelu izmješajte mljevene kekse, mljevene orahe,malo više od pola usitnjenih lješnjaka (ostavite malo za dekoraciju) i sitno narezane žele bombone. Sve to prelijete šećernim sirupom i sve dobro promiješajte (najbolje rukama) da se sjedini - poveže. Tu smjesu istresete na papir za pečenje i oblikujete u pravokutnik Ja sam stavila papir na onaj tanji pleh tako da sam sve spremila u frižider i mogla jednostavno rezati. Kasnije kada se kocke stisnu možete in izrezati na veličinu koja vam odgovara spremiti u plastičnu kutiju i frižider.
Napravite čokoladnu glazuru i premažite po površini kolača. Po čokoladi pospite usitnjene lješnjake. Kolač dobro ohladite i poslužite.
Nadam se da će vam se svidjeti kao i meni. Inače nisam ljubitelj lješnjaka ali ovako su mi bili doista fini.

Nema komentara:

Objavi komentar