07 lipnja, 2011

Ruska čupava pita

Većinom radim kolače po receptima koje sam dobila od nekoga ili po onom što sam skinula s neta. Zato sam uzela kuharice kojih zbilja dosta imam  i krenula listati. Pošto obožavam kolače sa sirom odlučila sam se za ovu pitu koja me je privukla  svojim privlačnim izgledom. Ispala je super, međutim moram priznati da mi je na početku bila čudna znači to prhko tijesto od kakaa sa sirom, ali čim je tijesto upilo malo vlage od sira znači čim je malo odstajala ukusi su se povezali pita je definitivno pokazala svoje čari.


Prhko tijesto:
37,5 dag brašna
4 dag gorkog kaka
3 razom pune žličice praška za pecivo
20 dag šećera
1 vanilin šećer
1 jaje
20 dag omekšanog maslaca ili margarina

Za tijesto treba pomješati brašno s kakaom i praškom za pecivo i prosijati. Dodajte sve ostale sastojke i zamjesite tijesto. Tijesto oblikujte u kuglu, zamotajte ga prozirnom folijom i stavite da odmara u frižideru najmanje 30min.

Za nadjev:
25 dag masclaca ili margarina
50 dag svježega sira (manje masnog)
20 dag šećera (može i malo više ako volite slađe)
1 vanilin šećer
3 jaja
1 puding od vanilije


Dok vam se tijesto odmara u lončiću otopite maslac ili margarin za nedjev. Tako otopljen ostavite da se ohladi jer čete ga kasnije dodti siru.
Namastite dno kalupa. Te točno polovicu tijesta razvaljajte i utisnite u kalup. Od ostalog tijesta uzmite polovicu razvaljajte te napravite rub odnosno utisnite i njega na rub kalupa da dobijete kao ogradu, visine cca 2 cm.

Za nadjev izmiksajte sir sa šećerom, vanilin šećerom,jajima,praškom za puding i otopljenim maslacem. Smjesu ulijte u kalup tako da površina bude ravna. Od preostalog tijesta štipkajte komadiće i onako "pobacajte" na nadjev.

Pitu pecite na 180c otprilike 65min.
Pita je odlična ali je preporučam za hladnije dane uz šalicu toplog čaja!

1 komentar:

  1. Radila sam taj kolač po receptu iz nekog časopisa. Ne volim kolače sa sirom, ali povremeno, kad nekamo moram utrpati sir, nešto ovakvo nađe se na repertoaru. Ovo je jedan od sirnih kolača koji mi se čak, u nekoj mjeri, i svidio:)

    OdgovoriIzbriši