08 lipnja, 2011

Kocke za Ivu

Ovaj recept sam davno našla na coolinarici, a pošto je za vikend bila naša Iva (nećaknja) kod nas na ja bi to nazvala na  "tinejđsitingu" odlučila sam napraviti nešto čokoladno jer naša curka obožava čokoladu. Radila sam ga u subotu ujutro prije posla pa sam brzinski bez razmišljanja odmah na kremu koja je bila još premeka nanjela šlag tako da mi se sve malo izmješalo ali to nije utijecalo na ukus ovog finog kolača koji se topi u ustima. Klopali smo ga svi čak i naš Filip koji i nije baš sklon kolačima, pa vjerujem da to znači da je zbilja dobar. U receptu koji sam našla se zove Čokolita ali  ja sam mu malo promijenila naziv.

Biskvit:
4 žumanjka
10 dag šećera
4 žlice ulja
4 žlice brašna
1 vrećica pudinga od čokolade
2 žličice kakaa
1/2 paketića praška za pecivo
snijeg od 4 bjelanjka


Žumanjke izmiksajte sa šećerom te dodajte ulje. Brašno, puding, kakao i prašak za pecivo izmješajte pa dodajte žumanjcima (ja sam brašno prosijala), i na kraju lagano umješajte snjeg od bjelanjaka.
U tepsiju stavite papir za pečenje na to istresite smjesu za biskvit i pecite na 180c oko 35 min. Kada se ispeče pustite da se dobro ohladi te ga jednom prerežite.

Krema:
4 jaja
25dag šećera
10dag čokolade
20 dag margarina

1/2 litre vrhnja za šlag

Za kremu izmiksajte jaja sa čećerom pa stavite kuhati na laganu temperaturu, odmah dodajte čokoladu koju ste istragali na kockice, miješajte dok zavre i onda još kuhajte nekoliko minuta uz stalno miješanje sve dok krema zagusne. Kada je gotova stavite ju hladiti, kada se ohladila dodajte margarin i sve dobro izmikasajte. Polovicu kreme odvojite sa strane.

Izmiksajte šlag i polovicu odvojite te dodajte onoj polovici kreme koju ste isto odvojili po onda to dvoje izmješajte.


Zatim počnete slagati prvo koru biskvita (preporučam da pošpricate biskvit sa mlijekom) , pa običnu kremu, pa opet kora biskvita i ona druga krema u koju ste dodali šlag.
Na kraju premažite s ostatkom šlaga nemojte pogriješiti kao ja te ako vam je krema sa čokoladom premeka pustite je malo u frižideru da se stisne te kasnije dodajte šlag ili već po volji ukrasite.

Nema komentara:

Objavi komentar