09 travnja, 2012

Čokoladna torta

Joj tako sam sretna što sam napokon samu sebe prisilila da sjednem i napišem koji receptić. Pustila sam suđe od ručka neka stoji ,a ja ću vam napisati kako sam napravila ovu finu jednostavnu čokoladnu tortu mojoj Lari za rođendan. Jedino sto već doista dugo čekam da postavim nešto novo na blog, a razlog tome ću vam reći nešto kasnije!
Kada samo trebali proslaviti Larin rođendan najiskrenije bila sam na sto čuda, ona je zbilja komplicirana za slatko ako se to tako može uopće nazvati. Obožava muffine, mramorni kolač i više te biskvitaste slastice. Za jedan rođendan sam radila neku tortu od palačinki, meni je bila očajna, a njoj SUPER. I tako dođe i 11 rođendan moje Lare, a ja nemam pojma koju tortu da napravim. Najbolja mi je kada mi kaže "pa napravi mi Mramorni", haahha baš bi se gosti oduševili. I tako ja razmišljala , čitala i odlučila se sama nešto kombinirati.  Svidio mi se biskvit iz kuharice "Hrvatski kolači" i  čokoladna krema sa bloga  Sweet and salty delights.
Torta je ispala super ,Lara je pojela cijeli komad, to je veliki uspjeh.


BISKVIT:
6 jaja
18 dag šećera
8.5 dag maslaca
2.5 dag gorkog kakaa
15 dag brašna
1/2 praška za pecivo

Žumanjke i šećer pjnasto izmiksajte.Dodajte rastopljeni i ohlađeni maslac, kakao i brašno pomiješamo sa praškom za pecivo. Na kraju polagano umiješamo snijeg od bjelanjaka. Ulijete u okrugli pleh za torte (na papir za pečenje) i pečete u zagrijanoj pećnici na 180c 30 min. 


ČOKOLADNA KREMA:
3 dcl mlijeka
2 žlice gustina ili brašna
6 žlica šećera
3 jaja
10 dkg čokolade za kuhanje
25 dkg maslaca ili margarina


 Od 3 dcl mlijeka odvojite nekoliko žlica i u to dodajte gustin (ili brašno) i šećer. Dobro promiješajte da se sve rastopi te dodajte ostalom mlijeku. Izmutite jaja, dodajte i njih i čokoladu natrganu na kockice. Na laganoj vatri kuhajte i miješajte dok se svi sastojci povežu. Kada zavri kuhajte još 3-4 minute i stalno miješajte.  Maknite sa vatre pa kada se ohladi (ili je mlaka) dodajte maslac, sve skupa dobro izmiksajte.



Biskvit sam prerezala na tri kore i dobro namočila mlakim mlijekom. Filala sam ovom čokoladnom kremom i cijelu tortu (čupavo) premazala sa 0,5l tučenog vrhnja za šlag!

2 komentara: