24 srpnja, 2011

Pita od jabuka

Ovaj recept sam skinula sa neta. Puno hvala  na ovoj prefinoj piti sa jabukama. Moram priznati da sam je izabrala zbog slika koje su mi izgledale zamamno , a i naravno recepta. Inače svi doma su zavrnuli nosom kada sam rekla da radim pitu sa jabukama ali dok sam navečer došla kući falilo je pola pleha, ponovila sam sve za Filipov rođendan i učinak je bio isti... ma za prste polizat!



Tijesto:
250 g putra
2 žumanjka
4 žlice šećera
3 žlice mlijeka
500 g brašna
pola praška za pecivo
malo griza

Od svih navedenih sastojaka umjesiti tijesto te ga na nekih 30 min staviti u frižider da odmara.U međuvremenu možete pripremiti fil od jabuka,

Fil od jabuka:
1,5 kg jabuka
oko 3 žlice šećera (ovisno o tome kakve su jabuke)
2 bjelanjka
žličica cimeta
2 žlice krušnih mrvica
malo limunova soka

Jabukama ogulite koru , naribajte ih i ocjedite malo limunova soka da ne potamne.Dodajte im šećer. Izlupajte čvrstu pjenu od bjelanjaka pa je dodajte jabukama. Sve dobro izmješajte sa krušnim mrvicama i cimetom. Pustite sok u jabukama ne cjedite ih!


Tijesto  podjelite na dva dijela te prvi dio razvaljajte. Možete korisiti prozirnu foliju, tijesto stavite između dva lista folije malo pobrašnite i razvaljate na željenu veličinu tj. veličinu tepsije koju ste prethodno namazali uljem. Položite prvu polovicu tijesta pa je pospite sa malo griza ,na to stavite fil sa jabukama te ga prekrijte drugom polovicom tijesta. Malo ga izbockajte sa pirunom kako se nebi napuhalo i premažite mlijekom.
Pecite na 180c oko 45 min. dok ne dobije blago zlatno žutu boju!



Pustite da se ohladi te ga kasnije pospite šećerom u prahu.

Nema komentara:

Objavi komentar