15 prosinca, 2011

Philadalphia torta

Evo mene napokon! Nije da sam se uljenila nego jednostavno ne stignem, djeca su mala s njima je posla, a o ostalome da i ne govorim.
Danas je kišno i tmurno jutro i pošto mi već svi kukaju kada mislim staviti neki novi kolačić odlučila sam se uhvatiti posla, ionako mi već 2 mjeseca slike ove torte stoje na desktopu.
Prvo bi se zahvalila mojoj sisterici Sandri za ovu neobičnu ali prefinu tortu. Odlučila sam mojoj noni za rođendan napraviti tortu ali bila sam u totalnoj nedoumici koju, zbilja mi već idu na živce komercijalne torte čokolada, orasi i sl. i žarko sam željela za moju najdražu nonu napraviti nešto drugačije (pa makar joj se ne svidjelo). Uvijek sam bila znatiželjna kakva je kombinacija tih sirića za mazanje  sa orasima. I mogu vam reći da je kombinacija fantastična.
Dakle bacimo se na raceptić koji je jednostavan, ništa se ne peče, a torta je vrhunska.

Sastojci:
200 g maslaca
300 g plazma keksa ili petit (mljevenih)
400 g ABC sira ili Philadelphia
200 g oraha ( mljevenih)
5 žlica šećera
0,5 l slatkog vrhnja
staklenka konpota od višnja
preljev za torte ( prozirni)


Za biskvit maslac dobro istučete i dodate mu mljevene orahe, sve dobro izmiješati da dobijete kompaktnu smjesu te je onda dobro i ravnomjerno utabate u kalup za torte. Moram priznati da sam ja tu pogriješila, jer nisam taj biskvit poškropila mlijekom tako da je bio prilično tvrd, ukusan ali dok se  rezao je puca pa vam preporučam da učite na mojim greškama.


ABC sir izmiksate sa šećerom, ja sam koristila šećer u prahu jer pretpostavljam da se kristalni ne bi rastopio. Pošto je riječ o šećeru u prahu možete ga staviti više, najbolje je da probate pa sami odlučite koliko vam šećera odgovara..
Tako pripremljen sir premažete preko biskvita od keksa , a po siru pospete mljevene orahe.

Istucite šlag od slatkog vrhnja, ja sam stavila šlagfix i dodala samo malo šećera. Te  taj šlag premažete preko oraha.
Na šlag posložite višnje, koje ranije procijedite ali onaj sokić  spremite te sa njim (pola sok pola voda) napravite preljev za torte i prelijete višnje.

Kao i skoro svaki kolač ili torta najbolje je da odstoji i dobro se ohladi u frižideru.
 

Želim vam dobar tek i nadam se da će vam se ova torta svidjeti kao i meni.

E da, i da ne zaboravim noni se torta jako svidjela!!

Nema komentara:

Objavi komentar