10 travnja, 2011

Lijena pita

Ovaj recept mi je dala moja mama. To je neka njezina verzija Lijene pite i zbilja je super. Već je godinama nisam radila i evo došla mi je želja  za svježim sirom koji stvarno obožavam. Sinoć sam se uhvatila posla jer je po mom ukusu najbolja kada odstoji tj. kada prhko tijesto uhvati malo "vlage". Pa onda krenimo...
Tijesto: 
40 dag  brašna
15 dag šećera
20 dag putra (na sobnoj temp.)
1 jaje
naribana limunova korica
1 prašak za pecivo
5 - 6 žlica mlijeka
1 - 2 žlice kiselog vrhnja

Zamijesiti tijesto od svih sastojaka i podijeliti ga u 2 djela. Pola tijesta razvaljati i staviti ga na dno namašćenog i pobrašnjenog pleha.  

Nadjev: 
6 jaja
60 dag svježeg punomasnog kravljeg sira
15 dag šećera 
1 kiselo vrhnje (dovoljan je ostatak vrhnja koje je ostalo od tijesta)
1 1/2 žličica naribane limunove korice
1 1/2 žličica limunova soka
4 žlice škrobnog brašna (gustin)
1 žličica praška za pecivo

Razdvojite žumanjke i bjelanjke . Istucite snijeg od bjelanjaka. Žumanjke zamješati sa ostalim sastojcima za nadjev. Na kraju lagano kuhačom umješati snijeg od bjelanjaka.
Nadjev preliti na tjesto koje ste prethodno stavili u pleh i pokriti ga drugim dijelom tijesta. Lagano ga izbockati vilicom.

Peći na 175 C oko 45 minuta. Posuti šećerom u prahu.

Ovaj kolač meni savršeno odgovara uz šalicu čaja od mente. DOBAR TEK!

Nema komentara:

Objavi komentar